Väike olemine ei pea olema edu takistuseks. See võib hoopiski tugevuseks olla. Suurtel organisatsioonidel võib tunduda olevat turundusvõime ja haare. Kuid nende üks-suurus-sobib-kõigile strateegia ei sobi kõigile. Kliendid nõuavad üha enam isikupärastamist ja tõelist inimlikku suhtlust.
Turundage oma ettevõtet
Teie ettevõtte jäljend
Just nagu tööotsija CV või näitlejate tutvustusvideo, on turundusplaan teie ettevõtte DNA. See on see, mida te kasutate oma konkurentidest eristumiseks. Tugeva turundusplaaniga mõistavad nii teie praegused kui ka potentsiaalsed kliendid kes te olete ja mida pakute.
Edukas turundusplaan koosneb kolmest etapist:
- Lähteplaan: see on see, mida soovite oma esimeses turundusplaanis käsitleda, erinevad tööriistad, mida te kasutate, ja selle täitmiseks vajalikud ajaraamid.
- Teostus: plaani füüsiline elluviimine. Mida ja kus te reklaamite, avaldate ja müüte.
- Kordamine: turud muutuvad, tooted arenevad ja väikeettevõttena proovite alati kohaneda. Seetõttu tuleks oma turundusplaani sageli uuendada ja üle vaadata. Ideaalis vaadake plaan kord kvartalis üle. Kas te jõuate jätkuvalt oma sihtrühmani? Milline uus tehnoloogia on tulnud, kas see aitab teil midagi parandada? Vaadake üle ja seejärel korrakse samme 1-2.
Kohandage oma kohalolekut veebis vastavalt eesmärgile
Hea välimusega ja professionaalne veebisait on tänapäeva maailmas oluline. Saate selle luua selliste platvormide mallidega nagu SquareSpace või WordPress. Veenduge, et selgitate oma brändi. Kuidas soovite, et kliendid teie brändiga suhtlemisel end tunneksid? Mis on teie toote või teenuse puhul eriline või erinev?
Sotsiaalmeedia on kulutõhus viis klientide kaasamiseks. Valikus on mitu erinevat platvormi, peate lihtsalt välja selgitama, millist (milliseid) teie kliendid kõige tõenäolisemalt kasutavad.
Nõuanded
- Tundke oma sihtgruppi.
- Veenduge, et teie reklaamid ja pildid oleksid kõrge kvaliteediga ja eraldusvõimega. Kui teie disain ei säilita piisavalt kõrget taset, võib see jätta teie ettevõttest vale mulje. Mida teie konkurendid teevad?
- Kas on midagi, mida soovite kopeerida või teisiti teha?
- Kuidas te kontrollite, kas teie reklaam on võimalikult tõhus? Testige ennast ja mõõtke pidevalt erinevaid viise, kuidas te oma sõnumit esitate, et te saaksite leida just teie ettevõtte jaoks parimad kanalid ja viisid.
Otsingumootori optimeerimine
Otsingumootorite optimeerimine või SEO viimistleb veebisaiti nii, et teie ettevõttega sarnaseid ettevõtteid otsivad kliendid leiaksid teid kiiresti otsingumootorite kaudu.
Otsingumootorid indekseerivad ja järjestavad veebisaite sisu ja saadud tabamuste arvu järgi. Üks tehnika, mida saate oma veebisaidil proovida, on muuta teksti sisu ja struktuuri nii, et see vastaks asjakohastele ja tõenäolistele märksõnadele.
Võtmesõnad ei ole aga ainsad olulised aspektid. Ka lingid on olulised. Kuna otsingumootorid otsivad ka sõnu, mis vastavad teie saidi sisule, võib teie saidi asetus ebasoodsasse olukorda sattuda kui sisu ja lingid ei ühti. Näiteks te kui müüte kingi, suurendab see teie SEO-d, et teil oleks kingadega seotud linke.
Turunduse jõud
Sotsiaalmeedia platvormid pakuvad mitmesuguseid reklaamiteenuseid. Paljud ettevõtted kasutavad sageli oma otsingumootorite nähtavuse parandamiseks kliki eest maksmist. Mõned reklaamid nõuavad ainult teksti trükkimist. Teised võimaldavad pilte ja/või graafikat.
Turundus on mitmetahuline. Peate läbi mõtlema kõik erinevad võimalused oma äri turundamiseks, nt. kus te nähtav olete ja mida näitama peaks? Peate suurendama nii bränditeadlikkust kui ka liiklust. Milliseid stiimuleid te saate pakkuda? Näiteks allahindlusti või eksklusiivseid eelvaateid? Leidke stiimuleid, mis mõjutavad inimeste ostuotsuseid.
Nõuanded
- Paljud veebisaidid võimaldavad teil oma ettevõtet veebis tasuta reklaamida või üles seada.
- Veenduge, et te ilmuksite oma kohalike ettevõtete hulgas. Kõigil kolmel juhtival otsingumootoril on need olemas.
E-posti turundus
Olenemata sellest, kas olete e-posti loendi koostamist alustanud või mitte, on siin mõned näpunäited ja nipid.
- Õppige, mida teie kliendid rämpspostiks peavad ja mis tundub väärtusliku või kasuliku teabena.
- Saatke oma klientidele e-kirju mitte enam kui kord kuus, vähemalt esialgu.
- Rääkige oma klientidele kindlasti millestki, mida tasub teada. Uued tooted või teenused, tähtajalised pakkumised või eelseisev sündmus muudavad selle kasulikuks suhtluseks nii teia jaoks kui ka teie klientidele.
Kokkuvõte
- Teie brändi põhialused: Mõelge sellele, kes te olete, mida te pakute ja kuidas te oma konkurentidest erinete. Kui olete selle kindlaks teinud, on seda klientidele palju lihtsam selgitada.
- Disain: Veenduge, et teil oleks logo ja mõned põhilised disainiatribuudid, mis aitaks teie kaubamärki lihtsalt ära tunda.
- Veebisait: Looge see mallide abil sellistel platvormidel nagu SquareSpace või WordPress. Selgitage selgelt oma kaubamärki, toodet ja selle funktsioone.
- Sotsiaalmeedia: Tasuv ja suurepärane viis oma sihtrühma kaasamiseks ja selleni jõudmiseks. Uurige, millist platvormi teie kliendid kõige tõenäolisemalt kasutavad.
- Online reklaam: Sotsiaalmeedia platvormid pakuvad mitmeid reklaamiteenuseid. Kliki eest tasumise teenused võivad samuti parandada otsingumootori nähtavust.
- Turundus: Mõelge, kuidas saate oma ettevõtet isegi võrguühenduseta reklaamida flaierite, visiitkaartide, sündmuste jms kaudu.