Maailm tundus internetieelsel ajal väiksem, aeglasem ja poe-põhisem. Kakskümmend aastat pärast .com-i buumi on kõik muutunud.
Uuringufirma Forrester andmetel kulutasid Lääne-Euroopa tarbijad 2017. aastal veebis umbes 225 miljardit naela. Internet moodustas müügikanalina jaemüügist ligi kümme protsenti. Ühendkuningriigis on see oluliselt kõrgem – umbes 17 protsenti.
Miks selline areng?
Selline areng on tekkinud tänu uue tehnoloogia ja klientide muutuvate ootuste kombinatsioonile. Võtkem näiteks mobiiliseadmed Tänapäeval on maailmas 5,7 miljardit nutitelefoni, mis on GSMA andmetel 1,9 miljardi võrra rohkem kui 2016. aasta lõpus.
Uuringud näitavad, et eurooplased sooritavad veebist oste praegu mobiilseadmetega kolm korda rohkem kui paar aastat tagasi. Asi ei ole ainult mobiiliseadmetes. Vaid ka nende kasutajates.
Retail Economicsi uuringu kohaselt kulutasid rongireisijad 2017. aastal tööle või koju sõites umbes 2,6 miljardit naela. See teeb umbes 1 naela igast mobiilseadmes võrgus kulutatud 25 naelast.
Nii et väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks on mobiilseadmete jaoks optimeeritud tehingusaidid kohustuslikud. Need võimaldavad teil taotleda oma osa digitaalsest kaubandusest.
Igal ajal, igal pool ming mistahes kanalis või seadmes
Tarbijad eeldavad, et nad saavad veebis oste teha igal ajal, igal pool, mis tahes kanalis või seadmes. Seega on muutunud uskumatult oluliseks pakkuda neile kogu teekonna jooksul sujuvat kogemust. Kliendid soovivad, et neil oleks võimalik veebis oste teha.
Klienditeekond muutub järjest digitaalsemaks. Vanad erinevused võrgu- ja võrguühenduseta kanalite vahel on hägused. Digitaalostud moodustavad tänavu ligi 620 miljardit eurot, mis on märkimisväärne kasv võrreldes 402 miljardi euroga 2015. aastal, ütleb Forrester.
Selle taustal peavad ettevõtted edu saavutamiseks olema või muutuma digitaalsemaks. Väikesed ettevõtted sobivad sellele hästi reageerima võrreldes suuremate ettevõtetega. Mitte ainult sellepärast, et nad saavad kiiremini tegutseda, vaid ka seetõttu, et suur kaupluste baas ei garanteeri digiajastul edu.
Võtke oma digitaalsest kohalolust maksimum. Olenemata sellest, kas soovite saada näpunäiteid veebis müümise, veebis turundamise või uute klientide leidmise kohta.