Kliendi ja müüja kogemuse esiletõstmine uue makselahendusega
Tänapäeval ootavad kliendid ettevõtetelt palju, kusjuures ettevõtete poolt pakutav kogemus muutub peamiseks eristajaks. Visa võrgu poolt toetatav Vibrant pakub ettevõtetele makserakendust, mis muudab tehingukogemuse nii kliendi kui ka müüja jaoks nii lihtsaks ja tõhusaks kui see peabki olema.
Varem lõpetas SteamFoss – kliendi kodus autopesu ja -teenindust pakkuv ettevõte teenuse makselingiga. See tähendas aega, mis kulus klientidele maksete meeldetuletamiseks ja nõudis jõupingutusi oma kaardi andmete käsitsi sisestamiseks. Nüüd, kui Vibrant on Visa Tap to Phone võrgu toetaja, saab SteamFoss kohe pärast töö lõpetamist oma telefoni kaudu makseid vastu võtta. Tehes maksete vastuvõtmise töötaja enda mobiilseadmes võimalikuks, on Vibrant ja Visa koos andnud sellele ettevõttele võimaluse luua pingutuseta kogemus broneerimisest makseni.
Lugege SteamFossi lugu