Helistage meile
Helistage² ühele meie tasuta numbritest, et võtta ühendust Visa esindajaga.
Helistage² ühele meie tasuta numbritest, et võtta ühendust Visa esindajaga.
Kui riiki/piirkonda, kus viibite, pole loendis või kui teil on probleeme mõne tasuta numbri kasutamisega, helistage vastuvõtja kulul numbril +1-303-967-1096. (Kõned vastuvõtja kulul toimuvad kohaliku operaatori kaudu.)
Oma isikliku Visa kaardiga seotud levinud küsimuste ja murede korral külastage meie tugikeskust.
Võtke ühendust oma Visa maksekaardi väljastajaga, et saada teavet oma konto või kaarditehingu andmete kohta. See aitab tagada, et teabele saavad juurdepääsu ainult volitatud isikud, vastavalt kaardi väljastaja kontrollimisprotsessile.
Kaardi väljastaja aadressi ja telefoninumbri leiate oma Visa väljavõttest. Telefoninumber võib olla ka kaardi enda tagaküljel.
Kui soovite lisateavet selle kohta, kuidas Visa teie isikuandmeid kaitseb ja neid kasutab, külastage Visa privaatsuskeskuse lehte.
Teie kaardi väljastaja aitab teil lahendada volitamata tehingutega seotud probleeme. Nende aadressi ja/või telefoninumbri leiate oma Visa väljavõttest. Nende telefoninumber võib olla ka kaardi enda tagaküljel.
Kui soovite lisateavet teenuste kohta, mida Visa pakub teie Visa kaardile täiendava kaitse lisamiseks, uurige KKK jaotist Ohutus + turvalisus.
Teie maksekogemus on meile väga oluline. Kaupmeestel, kes kuvavad Visa logo, ei ole lubatud valida, kas aktsepteerida Visa kaardiga maksmist või mitte, kui klient tegutseb heas usus.
Visal on üle 14 000 finantsasutusest kliendi, kes väljastavad ise oma Visa-kaarte ja registreerivad neid aktsepteerivad kaupmehed. Need asutused kehtestavad oma kauplemissuhete tingimused ja tegelevad seetõttu kõigi nendega seotud klienditeenindusküsimustega.
Soovitame teavitada oma Visa kaardi väljaandjat, kasutades Visa väljavõttel või Visa kaardi tagaküljel olevat klienditoe numbrit. Teie Visa kaardi väljaandjal on kaebuste esitamiseks juurdepääs asjakohastele Visa reeglitele ja määrustele ning kliendikaebustest teatamise vormidele.
Olge teadlik kõigist e-kirjadest, mis nõuavad isikuandmeid (nt paroole, PIN-koode või teie sotsiaalkindlustuse numbrit) või saadavad teid veebisaidile, mis küsib sellist teavet. Need sõnumid võivad hõlmata ebaseaduslikku „võltsimist“ või e-posti aadressi võltsimist, et see meenutaks teist seaduslikku aadressi ja ettevõtet. Ärge unustage kunagi saata isiklikku teavet e-posti teel. Kui olete saanud võltsitud e-kirja Visa nimel, teavitage Visat ebaseadusliku e-kirja üksikasjadest.
Tarbijate jaoks on oluline teada, et Visa ei helista ega saada e-kirja kaardiomanikele, et küsida nende isiklikku kontoteavet. Visa kõnekeskused ei tee telemarketingi kõnesid. Tarbijad ei tohiks vastata ühelegi e-kirjale või telefonikõnele, milles taotletakse mis tahes isiklikku kaarditeavet, ning neil soovitatakse olukorrast viivitamatult teatada kohalikule õiguskaitseorganile ja nende kaardi väljastanud finantsasutusele. Kaardiomanikud peaksid teadma ka seda, et Visa nullvastutusest lähtuv pettusepoliitika tagab, et neid ei peeta vastutavaks volitamata ostude eest.
Visas on küberturvalisus meie väärtuste keskmes. Lõime programmi Bug Bounty, et hõlbustada teabevahetust võimalike haavatavuste kohta, kehtestada haavatavuse testimise ulatus ja reeglid ning pakkuda turvasadamat isikutele, kes neid reegleid järgivad. Vastavalt programmipoliitikale võidakse väljastada kehtivaid ja rakendatavaid aruandeid.
Kui haavatavus, millest soovite teatada, ei ole programmi Bug Bounty jaoks kvalifitseeruv, saate sellest teatada meie programmi Vastutustundlik avalikustamine kaudu.
Kui olete klient või müüja, kes satub Visa toote või teenuse kasutamise tõttu turvaintsidenti või keda mõjutab Visa toote või teenuse kasutamisest tekkinud turvaintsident, võtke meiega ühendust.
Kui maksate tanklas, võtavad mõned kaardi väljastajad kaardiomaniku kontolt tagatisraha, pannes lõpliku tehingusumma „ootele“, et vältida ülekrediiti kaardiomanike kontodel. Kütusemüüjad kontosid tagatisraha võtmiseks ei blokeeri. Kui teil on küsimusi kütuse ostutehinguga seotud konto blokeerimise kohta, võtke ühendust oma kaardi väljaandjaga.
Konto blokeerimised kütusemüüjate poolt ja konto hoiatused: on võimalik, et mahaarvamisi kontolt ei tehta kohe, kuna lõplik summa pole teada. Visa on loonud need protsessid, et kaitsta Visa deebetkaardi väljastajaid, kaupmehi ja kaardiomanikke. See juhtub kõige sagedamini siis, kui täidetakse tarbijate nõudlust maksete mugavuse järele, näiteks teenus ‘maksa pumba juures’.
Näiteks kui kasutate oma Visa deebetkaarti restoranis, võidakse teie kaart autoriseerida enne lisatasu võtmist. Seda tüüpi ostude jaoks võivad Visa deebetkaardi väljaandjad eraldada kaardiomanike raha tehingu hinnangulise maksumuse katmiseks. See protsess, mida nimetatakse „tagatisraha võtmiseks“, kaitseb nii kaardiomanikke kui ka kaupmehi. See tagab, et kaardiomanikud ei kuluta rohkem raha, kui neil on, ja kaupmehed saavad tehingu eest tasu. Kuigi enamiku tehingute ooteaeg on alla 24 tunni, kaitseb Visa kaardiomanikke, nõudes väljaandjatelt või finantsasutustelt kõigi tagatisraha nõuete eemaldamist 72 tunni jooksul.
Kuigi enamiku tehingute ooteaeg on alla 24 tunni, kaitseb Visa kaardiomanikke, nõudes väljaandjatelt või finantsasutustelt kõigi tagatisraha nõuete eemaldamist 72 tunni jooksul või varem.
Mõned konto hoiatusteadete summad ei pruugi lõppsummat kajastada – eriti kaupmeeste puhul, kus lõppsummat ei teata, näiteks restoranides ja tankimisel makstes. Konto hoiatuse summa ei pruugi olla lõplik tehingusumma, mis teie väljavõttel postitatakse.
Veebiväljavõtted ei pruugi koheselt kajastada lõplikku tehingusummat – eriti kaupmeeste puhul, kelle lõplik summa ei ole eelautoriseerimise ajal teada, näiteks restoranid ja näiteks teenus ‘maksa pumba juures’. Teie veebiväljavõte peaks kajastama tehingu lõppsummat järgmiseks tööpäevaks.
Kõik sponsorlustaotlused tuleb saata kirjalikult aadressile:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Täname teid huvi eest Visa reklaamide vastu, kuid me ei saa vastu võtta soovimatuid reklaamiideid.
Visa teeb volitatud Visa kaardi väljastajatele ja Visa kaupmeestele teenusena kättesaadavaks Visa kaubamärgi elektroonilised kunstiteosed ja lingid Visa patenteeritud veebisaitidele. Ainult Visa kaardi väljastajad ja kaupmehed on volitatud kasutama Visa brändi märgistust. Kui töötate Visa kaardi väljastaja või Visa kaupmehe juures, külastage Visa logo teabe ja allalaadimiste saamiseks meie turunduskeskust.
Visa ei seadista ega teeninda kaupmehekontosid, kuid kui soovite Visa kaarte oma ettevõttes aktsepteerida, võtke ühendust Visa teenusepakkujaga või lugege lisateavet Visa kaupmeheks saamise kohta.